Marketing XXI wieku

ENERGIA XXI – Prywatyzacja polskiej energetyki, cz. 4
Dodatek reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
nr 62 (5532) 14 marca 2000 r.

Marketing XXI wieku
Jak przekonywać do swoich racji czyli

 

Celem ogólnopolskich dodatków branżowych przygotowywanych przez GEOLAND jest skuteczny lobbying przedsiębiorców na rząd, organy administracji państwowej i samorządowej w zakresie kształtowania ustawodawstwa związanego z gospodarką, pośrednio wpływanie na stanowisko Polski w negocjacjach z UE, sporządzanie aktualnego kompendium wiedzy o danej branży oraz prowadzenie skutecznej i taniej promocji globalnej w ujęciu marketingu strategicznego. Siła tej promocji polega na połączeniu public relations i reklamy medialnej z marketingiem bezpośrednim.

Działania te są zbieżne z istotą lobbyingu, oznaczającego nie tylko zabiegi wokół własnych i dobrze pojętych interesów, ale również swoisty dialog między społeczeństwem a władzą. Nie bez podstaw zatem instytucja lobby zaczyna uchodzić za piątą władzę. Lobbying – to również inwestowanie w przyszłość.

Koszt dotarcia (CPT) do osób o zarobkach powyżej 3.000 zł netto miesięcznie

wykres


CPT (cost per thousand) – koszt dotarcia do tysiąca osób z wybranej grupy docelowej czyli kwota, którą trzeba zapłacić, aby dana informacja dotarła do wybranej grupy osób.

Trudno jednak mówić o skuteczności lobbyingu bez pogłębionej wiedzy na temat przedmiotu działań lobbyingowych. Wiedzy tej dostarczają ukazujące się od 1992 r. dodatki, w których eksponujemy priorytety prezentowanych firm i całych branż gospodarki narodowej. Znaczy to, że wiedza ta trafia do właściwych ludzi we właściwym czasie.

Dodatki branżowe ukazują się w formie wkładki do głównego wydania dziennika „Rzeczpospolita”, który jest publikowany codziennie w nakładzie ok. 275 tys. egzemplarzy. Co najmniej jedno wydanie w tygodniu czyta 1,8 mln* osób.

Ponadto „Rzeczpospolita” jest najczęściej prenumerowaną gazetą w Polsce, trafia do osób zajmujących decyzyjne i opiniotwórcze stanowiska (dyrektorzy, właściciele przedsiębiorstw, specjaliści).

Dodruki dodatków (około 10 tys. egz.) rozsyłamy bezpłatnie do wszystkich osób i przedsiębiorstw mających związek z daną branżą, a także bezpłatnie kolportujemy na znaczących branżowych imprezach wystawienniczych w Polsce.

Na życzenie klienta dodatek może być uzupełniony szczegółową informacją o produkcie lub technologii w formie insertu i wysłany pod wskazany adres (marketing bezpośredni). Ponadto współredagujący może zamówić dodruk wydanej wkładki do celów prowadzenia własnej polityki promocyjno-informacyjnej.

Promocja uzupełniająca polega na tym, że wydania dodatków wraz z reklamami są dostępne w Internecie pod adresem www.geoland.pl i połączone w czasie rzeczywistym ze stronami internetowymi prezentujących się w dodatku firm. Tworzą w ten sposób pierwsze branżowe wirtualne „sieci” informacyjne w Polsce. Uzupełnienie artykułu promocyjnego szczegółami technicznymi znajdującymi się w zasobach Internetu poszczególnych przedsiębiorstw powoduje, że oferta staje się kompletna i bardzo konkurencyjna. Umożliwia to szybką i tanią komunikację oraz pozyskiwanie i dystrybucję informacji handlowych, stwarzając tym samym szansę dotarcia z nią do milionów osób.

Biorąc pod uwagę ww. fakty należy stwierdzić, że koszt dotarcia reklamy do 1000 czytelników (CPT) o dochodach powyżej 3000 zł netto miesięcznie** jest najniższy spośród gazet ogólnopolskich (dla reklamy formatu A4), a nawet branżowych.

Zapraszamy do współredagowania ogólnopolskich dodatków branżowych. Proponujemy zamieszczenie wywiadów i artykułów sponsorowanych lub reklam.

EMM


* na podstawie badań PBC ’99,
** na podstawie aktualnych cenników Biura Reklamy i Ogłoszeń „Rzeczpospolitej” i pozostałych wydawnictw.

Dodatki w 2000 roku

 

  • Energia XXII (Gaz) – 11 kwietnia na Targi POL-GAZ-EXPO w Bydgoszczy,
  • Łączność V – 15 maja z okazji Międzynarodowego Dnia Łączności,
  • Ochrona Środowiska X – 5 czerwca na Światowy Dzień Ochrony Środowiska,
  • Jakość VIII – 12 czerwca na Międzynarodowe Targi Poznańskie,
  • Energia XXIII – 12 czerwca na Międzynarodowe Targi Poznańskie,
  • Energia XXIV – 19 września na Targi w Bielsku-Białej,
  • Łączność VI – 18 października z okazji Dnia Łącznościowca,
  • Jakość IX – 8 listopada z okazji Światowego Dnia Jakości i Europejskiego Tygodnia Jakości,
  • Ochrona Środowiska XI – 21 listopada na Targi POLEKO,
  • Energia XXV – 20 grudnia.

Materiały przyjmujemy do 20 dnia przed ukazaniem się dodatku.

logo

GEOLAND Consulting International
00-815 Warszawa, ul. Sienna 93/20
tel. (022) 850-03-30, fax (022) 850-03-40
Internet: http://www.geoland.pl
e-mail: [email protected]

 

Marketing XXI wieku

OCHRONA ŚRODOWISKA IX – Systemy Zarządzania Środowiskowego
Dodatek reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
nr 273 (5438) 23 listopada 1999 r.

Marketing XXI wieku
Zasada budowy budżetu reklamowego

 

Celem ogólnopolskich dodatków branżowych przygotowywanych przez GEOLAND jest skuteczny lobbying przedsiębiorców na rząd, organy administracji państwowej i samorządowej w zakresie kształtowania ustawodawstwa związanego z gospodarką, pośrednio wpływanie na stanowisko Polski w negocjacjach z UE, sporządzanie aktualnego kompendium wiedzy o danej branży oraz prowadzenie skutecznej i taniej promocji globalnej w ujęciu marketingu strategicznego. Siła tej promocji polega na połączeniu public relations i reklamy medialnej z marketingiem bezpośrednim.

Dodatki branżowe ukazują się w formie wkładki do głównego wydania dziennika „Rzeczpospolita”, który jest publikowany codziennie w nakładzie ok. 275 tys. egzemplarzy. Co najmniej jedno wydanie w tygodniu czyta 1,8 mln* osób.

Ponadto „Rzeczpospolita” jest najczęściej prenumerowaną gazetą w Polsce, trafia do osób zajmujących decyzyjne i opiniotwórcze stanowiska (dyrektorzy, właściciele przedsiębiorstw, specjaliści).

Dodruki dodatków (około 10 tys. egz.) rozsyłamy bezpłatnie do wszystkich osób i przedsiębiorstw mających związek z daną branżą, a także bezpłatnie kolportujemy na znaczących branżowych imprezach wystawienniczych w Polsce.

Koszt dotarcia (CPT) do osób o zarobkach powyżej 3.000 zł netto miesięcznie

wykres

CPT (cost per thousand) – koszt dotarcia do tysiąca osób z wybranej grupy docelowej czyli kwota, którą trzeba zapłacić, aby dana informacja dotarła do wybranej grupy osób.

Na życzenie klienta dodatek może być uzupełniony szczegółową informacją o produkcie lub technologii w formie insertu i wysłany pod wskazany adres (marketing bezpośredni). Ponadto współredagujący może zamówić dodruk wydanej wkładki do celów prowadzenia własnej polityki promocyjno-informacyjnej.

Promocja uzupełniająca polega na tym, że wydania dodatków wraz z reklamami są dostępne w internecie pod adresem www.geoland.pl i połączone w czasie rzeczywistym ze stronami internetowymi prezentujących się w dodatku firm. Tworzą w ten sposób pierwsze branżowe wirtualne „sieci” informacyjne w Polsce. Uzupełnienie artykułu promocyjnego szczegółami technicznymi znajdującymi się w zasobach internetu poszczególnych przedsiębiorstw powoduje, że oferta staje się kompletna i bardzo konkurencyjna. Umożliwia to szybką i tanią komunikację oraz pozyskiwanie i dystrybucję informacji handlowych, stwarzając tym samym szansę dotarcia z nią do milionów osób.

Biorąc pod uwagę ww. fakty należy stwierdzić, że koszt dotarcia reklamy do 1000 czytelników (CPT) o dochodach powyżej 3000 zł netto miesięcznie** jest najniższy spośród gazet ogólnopolskich (dla reklamy formatu A4), a nawet branżowych.

Zapraszamy do współredagowania ogólnopolskich dodatków branżowych. Proponujemy zamieszczenie wywiadów i artykułów sponsorowanych lub reklam. Do końca 1999 r. ukaże się dodatek:

 

  • Energia XX (Elektroenergetyka, Gaz, Nafta Polska, Ciepło) – 21 grudnia z okazji „Wejścia polskiej elektroenergetyki w XXI wiek”. Materiały przyjmujemy do 30 listopada.

EMM

 


* na podstawie badań PBC ’99
** na podstawie aktualnych cenników Biura Reklamy i Ogłoszeń „Rzeczpospolitej” i pozostałych wydawnictw

GEOLAND w 2000 roku

 

  • Energia XXI – 14 marca na CEPEX – MTP i Targi Eco-Energia,
  • Energia XXII (Gaz) – 11 kwietnia na Targi POL-GAZ-EXPO w Bydgoszczy,
  • Ochrona Środowiska X – 19 kwietnia z okazji Dnia Wody,
  • Łączność V – 15 maja z okazji Międzynarodowego Dnia Łączności,
  • Ochrona Środowiska XI – 31 maja na Światowy Dzień Ochrony Środowiska,
  • Jakość VIII – 12 czerwca na Międzynarodowe Targi Poznańskie,
  • Energia XXIII – 12 czerwca na Międzynarodowe Targi Poznańskie,
  • Energia XXIV – 19 września na Targi w Bielsku-Białej,
  • Łączność VI – 18 października z okazji Dnia Łącznościowca,
  • Jakość IX – 8 listopada z okazji Światowego Dnia Jakości i Europejskiego Tygodnia Jakości,
  • Ochrona Środowiska XII – 21 listopada na Targi POLEKO,
  • Energia XXV – 20 grudnia.

Materiały przyjmujemy do 20 dnia przed ukazaniem się dodatku.

logo

GEOLAND Consulting International
00-815 Warszawa, ul. Sienna 93 lok. 20,
tel. (022) 850-03-30, fax (022) 850-03-40
http://www.geoland.pl
e-mail: [email protected]

 

Strona Geoland Consulting International Sp. z o. o.

Marketing XXI wieku

Jakość VII
Dodatek reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
nr 262 (5427) 09 listopada 1999 r.

Marketing XXI wieku
Zasada budowy budżetu reklamowego

 

Celem ogólnopolskich dodatków branżowych przygotowywanych przez GEOLAND jest skuteczny lobbying przedsiębiorców na rząd, organy administracji państwowej i samorządowej w zakresie kształtowania ustawodawstwa związanego z gospodarką, pośrednio wpływanie na stanowisko Polski w negocjacjach z UE, sporządzanie aktualnego kompendium wiedzy o danej branży oraz prowadzenie skutecznej i taniej promocji globalnej w ujęciu marketingu strategicznego. Siła tej promocji polega na połączeniu public relations i reklamy medialnej z marketingiem bezpośrednim.

Dodatki branżowe ukazują się w formie wkładki do głównego wydania dziennika „Rzeczpospolita”, który jest publikowany codziennie w nakładzie ok. 275 tys. egzemplarzy. Co najmniej jedno wydanie w tygodniu czyta 1,8 mln* osób.

Ponadto „Rzeczpospolita” jest najczęściej prenumerowaną gazetą w Polsce, trafia do osób zajmujących decyzyjne i opiniotwórcze stanowiska (dyrektorzy, właściciele przedsiębiorstw, specjaliści).

Dodruki dodatków (około 10 tys. egz.) rozsyłamy bezpłatnie do wszystkich osób i przedsiębiorstw mających związek z daną branżą, a także bezpłatnie kolportujemy na znaczących branżowych imprezach wystawienniczych w Polsce.

Koszt dotarcia (CPT) do osób o zarobkach powyżej 3.000 zł netto miesięcznie

wykres

CPT (cost per thousand) – koszt dotarcia do tysiąca osób z wybranej grupy docelowej czyli kwota, którą trzeba zapłacić, aby dana informacja dotarła do wybranej grupy osób.

Na życzenie klienta dodatek może być uzupełniony szczegółową informacją o produkcie lub technologii w formie insertu i wysłany pod wskazany adres (marketing bezpośredni). Ponadto współredagujący może zamówić dodruk wydanej wkładki do celów prowadzenia własnej polityki promocyjno-informacyjnej.

Promocja uzupełniająca polega na tym, że wydania dodatków wraz z reklamami są dostępne w internecie pod adresem www.geoland.pl i połączone w czasie rzeczywistym ze stronami internetowymi prezentujących się w dodatku firm. Tworzą w ten sposób pierwsze branżowe wirtualne „sieci” informacyjne w Polsce. Uzupełnienie artykułu promocyjnego szczegółami technicznymi znajdującymi się w zasobach internetu poszczególnych przedsiębiorstw powoduje, że oferta staje się kompletna i bardzo konkurencyjna. Umożliwia to szybką i tanią komunikację oraz pozyskiwanie i dystrybucję informacji handlowych, stwarzając tym samym szansę dotarcia z nią do milionów osób.

Biorąc pod uwagę ww. fakty należy stwierdzić, że koszt dotarcia reklamy do 1000 czytelników (CPT) o dochodach powyżej 3000 zł netto miesięcznie** jest najniższy spośród gazet ogólnopolskich (dla reklamy formatu A4), a nawet branżowych.

Zapraszamy do współredagowania ogólnopolskich dodatków branżowych. Proponujemy zamieszczenie wywiadów i artykułów sponsorowanych lub reklam. Do końca 1999 r. ukażą się następujące dodatki:

 

  • Ochrona Środowiska IX – 23 listopada na Międzynarodowe Targi Ekologiczne POLEKO w Poznaniu.
  • Energia XX (Elektroenergetyka, Gaz, Nafta Polska, Ciepło) – 21 grudnia z okazji „Wejścia polskiej elektroenergetyki w XXI wiek”. Materiały przyjmujemy do 30 listopada.
  • Kapitał zagraniczny w Polsce VII – Szwecja III – 14 grudnia z okazji obchodów Dni Szwedzkich w Warszawie. Materiały przyjmujemy do 23 listopada.

EMM

 


* na podstawie badań PBC ’99
** na podstawie aktualnych cenników Biura Reklamy i Ogłoszeń „Rzeczpospolitej” i pozostałych wydawnictw

GEOLAND w 2000 roku

 

  • Energia XXI – 14 marca na CEPEX – MTP i Targi Eco-Energia,
  • Energia XXII (Gaz) – 11 kwietnia na Targi POL-GAZ-EXPO w Bydgoszczy,
  • Ochrona Środowiska X – 19 kwietnia z okazji Dnia Wody,
  • Łączność V – 15 maja z okazji Międzynarodowego Dnia Łączności,
  • Ochrona Środowiska XI – 31 maja na Światowy Dzień Ochrony Środowiska,
  • Jakość VIII – 12 czerwca na Międzynarodowe Targi Poznańskie,
  • Energia XXIII – 12 czerwca na Międzynarodowe Targi Poznańskie,
  • Kapital zagraniczny w Polsce VIII: Niemcy III, Francja II, Szwecja IV, Włochy I, Szwajcaria I – 12 czerwca na Międzynarodowe Targi Poznańskie,
  • Energia XXIV – 19 września na Targi w Bielsku-Białej,
  • Łączność VI – 18 października z okazji Dnia Łącznościowca,
  • Jakość IX – 8 listopada z okazji Światowego Dnia Jakości i Europejskiego Tygodnia Jakości,
  • Ochrona Środowiska XII – 21 listopada na Targi POLEKO,
  • Energia XXV – 20 grudnia.

Materiały przyjmujemy do 20 dnia przed ukazaniem się dodatku.

Strona Geoland Consulting International Sp. z o. o.