Dodatki nasze ukazują się od 1991 roku (lista referencyjna dodatków - .pdf, lista referencyjna firm i instytucji - .pdf) w formie wkładek do głównego wydania dziennika "Rzeczpospolita", dzięki czemu zawarte w nich informacje trafiają prawie do miliona osób czytających gazetę każdego dnia.
Celem dodatków jest skuteczny lobbing przedsiębiorców na rząd, organy administracji państwowej i samorządowej w zakresie kształtowania ustawodawstwa związanego z gospodarką, pośrednio wpływanie na stanowisko Polski w negocjacjach z UE, sporządzanie aktualnego kompendium wiedzy o danej branży oraz prowadzenie skutecznej i taniej promocji globalnej w ujęciu marketingu strategicznego. Siła tej promocji polega na połączeniu public relations i reklamy medialnej z marketingiem bezpośrednim.
"Rzeczpospolita" jest powszechnie uznawana za najbardziej wiarygodne Źródło informacji z dziedziny ekonomii, finansów, prawa, polityki. Czytelnicy cenią ją za aktualność, rzetelność, całościowe podjęcie danego problemu. Za jedną z najważniejszych zalet uważa się bezstronność i obiektywizm. "Rzeczpospolita" jest gazetą ogólnopolską ukazującą się średnio w nakładzie około 200.000 egzemplarzy dziennie. 60% całego nakładu rozchodzi się w prenumeracie, która dociera głównie do przedsiębiorstw, a w nich do osób zajmujących decyzyjne, bądź opiniotwórcze stanowiska (kadra zarządzająca, menedżerowie, prawnicy, specjaliści). Ponad jedna trzecia czytelników ma wpływ na decyzje finansowe podejmowane w swoim przedsiębiorstwie.
Dodruki dodatków rozsyłamy bezpłatnie do wszystkich osób i przedsiębiorstw mających związek z daną branżą oraz bezpłatnie kolportujemy na znaczących branżowych imprezach wystawienniczych w Polsce. Na życzenie klienta, dodatek może być uzupełniony szczegółową informacją (insertem) o danym produkcie czy technologii (folder, ulotka itp.) sporządzoną przez współredagującego i wysłaną pod wskazany adres - usługi mailingowe (marketing bezpośredni). Współredagujący może zamówić dodruk wydanej wkładki, do celów prowadzenia własnej polityki informacyjno-promocyjnej.
Prowadzona zgodnie z regułami sztuki promocja bezpośrednia jest wyjątkowo skuteczna, tania i trafia dokładnie tam, gdzie powinna, sprawiając, że jej odbiorca może poczuć się osobiście zainteresowany treścią złożonej mu oferty. Jest to podstawowy atut personalizacji promocji.
Każde wydanie dodatku wraz z reklamami jest dostępne w internecie pod adresem www.geoland.pl. Wszystkie artykuły i reklamy są połączene linkami z firmowymi stronami internetowymi, tworząc w ten sposób pierwszą w Polsce branżową (wirtualną) "sieć" informacyjną w zakresie danej branży. Uzupełnienie artykułu promocyjnego szczegółami technicznymi znajdującymi się w zasobach internetu poszczególnych przedsiębiorstw powoduje, że oferta staje się kompletna i bardzo konkurencyjna. Umożliwia to szybką i tanią komunikację oraz pozyskiwanie i dystrybucję informacji handlowych, stwarzając tym samym szansę dotarcia z ofertą do kilkudziesięciu milionów osób.
Podsumowując: koszt dotarcia reklamy do tysiąca czytelników (CPT) jest najniższy spośród gazet ogólnopolskich.
GEOLAND
|