Jakość - Normalizacja - Certyfikacja
Dodatek lobbingowy do RZECZPOSPOLITEJ.
9 listopada 2007 r.
in english
MTP - niekwestionowany lider
Międzynarodowe Targi Poznańskie od początku swego istnienia działają w organizacjach międzynarodowych. W programie Międzynarodowych Targów Poznańskich znajduje się blisko 60 specjalistycznych targów, w większości o charakterze międzynarodowym. Dotyczą one takich dziedzin gospodarki, jak rolnictwo i przemysł rolno-spożywczy, budownictwo, inwestycje przemysłowe, motoryzacja, informatyka, poligrafia, logistyka, ekologia, medycyna, turystyka, moda, wyposażenie domów i mieszkań. Większość z nich to największe targi wśród odbywających się w Polsce, niektóre to imprezy zaliczane do czołówki europejskiej.
Istotnym elementem działalności MTP są targi specjalistyczne, takie jak Międzynarodowe Targi Budownictwa BUDMA.
Po raz pierwszy odbyły się w 1992 roku i od początku swojego istnienia cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Z czasem, obok oferty materiałów ogólnobudowlanych i sprzętu, w ramach poznańskiej imprezy szybko pojawiły się materiały wykończeniowe, chemia budowlana, materiały instalacyjne. Dynamiczny rozwój gospodarczy w krótkim czasie doprowadził targi BUDMA do czołówki tego rodzaju wydarzeń odbywających się w Europie Środkowo-Wschodniej i Południowej.
Dziś BUDMA cieszy się rozpoznawalną i silną marką. Organizatorzy wciąż ulepszają formułę imprezy, którą cechuje bogata oferta dla wystawców, ciekawy zakres merytoryczny i program wydarzeń dedykowanych przedstawicielom różnych sektorów branży budowlanej. Ostatnie Międzynarodowe Targi Budownictwa BUDMA 2007 odwiedziło ponad 50.000 gości z 34 państw. Profesjonalny charakter BUDMY potwierdziły także liczne nowości prezentowane przez blisko 1.300 wystawców z 28 państw. Wszystko to, łącznie z przyznawanym wystawcom za najnowocześniejsze produkty i innowacyjne rozwiązania Złotym Medalem MTP sprzyja promocji polskiego przemysłu budowlanego oraz najlepszych rozwiązań technologicznych i produktowych. Jednocześnie BUDMA stanowi doskonałą platformę komunikacji i przekazu informacji pomiędzy uczestnikami rynku budowlanego. n
www.mtp.pl
|