Prestiżowy charakter programów certyfikujących

Jakość – Normalizacja – Certyfikacja
Dodatek promocyjno-reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
20 czerwca 2007 r.

Prestiżowy charakter programów certyfikujących

Sprawdź jakość zarządzania kapitałem ludzkim oraz jakość obsługi klienta w swojej firmie. Sięgnij po godło programów certyfikujących realizowanych przez Instytut Zarządzania.

Instytut Zarządzania jest niezależną organizacją menedżerską, stawiającą sobie za cel realizację inicjatyw podnoszących poziom zarządzania w Polsce. W harmonogramie projektów realizowane są m.in. Programy certyfikujące: „Inwestor w Kapitał Ludzki”, mający na celu uhonorowanie firm i instytucji, które stale podnoszą poziom zarządzania swoimi pracownikami oraz drugi „Firma Przyjazna Klientowi” honorujący firmy, które budują profesjonalne relacje ze swoimi klientami.

Firmy i instytucje, które w centrum zainteresowania stawiają potrzeby klienta i pracują nad jakością obsługi swych klientów, a także chciałyby potwierdzić skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem, mogą poddać się procesowi certyfikującemu w Programie Certyfikującym „Firma Przyjazna Klientowi”. Celem programu jest uhonorowanie godłem firm i instytucji wyróżniających się pod względem profesjonalnej oraz innowacyjnej obsługi klienta. Godło stanowi symbol i gwarancję, iż firma spełnia wymogi przyjaznej wobec klienta. Program ma charakter ogólnopolski, a dzięki swojemu szerokiemu zasięgowi promuje profesjonalne rozwiązania pozwalające zweryfikować i udoskonalić strategię firmy wobec swoich klientów. Program rozpowszechnia również najlepsze rozwiązania i zbiory dobrych praktyk w zakresie efektywnego zarządzania kontaktami z klientem.

W dobie ogromnego wzrostu znaczenia kapitału intelektualnego jedną z dróg do sukcesu w warunkach nieustannej i coraz ostrzejszej konkurencji o najlepszych pracowników, staje się świadome realizowanie strategii rozwoju kompetencji warunkujących przewagę konkurencyjną. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi ogólnopolski Program Certyfikujący „Inwestor w Kapitał Ludzki”, który umożliwia profesjonalne zweryfikowanie oraz porównanie z najlepszymi firmami w Polsce działań z zakresu rozwoju kapitału ludzkiego.

Godło, którym zostają uhonorowane firmy i instytucje, podnosi prestiż i znaczenie umiejętnego zarządzania pracownikami, umacniając pozycję firmy na rynku pracy oraz przyczyniając się do budowania wizerunku organizacji.

Realizowane programy cieszą się zainteresowaniem najwyższych władz. Patronat honorowy od pierwszych edycji objęła profesor Danuta HŁbner, komisarz ds. rozwoju regionalnego Unii Europejskiej. Nad całością realizacji inicjatyw czuwają Kapituły programów, w skład których wchodzą przedstawiciele środowisk akademickich, firm szkoleniowo-doradczych oraz eksperci-praktycy.

Prestiżowy charakter tych programów a także stale rosnące zainteresowanie firm z całej Polski gwarantuje znakomitą możliwość poddania się dodatkowej analizie i ocenie niezależnej organizacji. Są również okazją do porównania swojej firmy w obydwu obszarach zarządzania na tle rynku.

Zapraszamy do udziału w programach certyfikujących – więcej informacji na:
www.instytut.org.pl lub 022 522 24 77.

Jolanta Suchłabowicz
dyrektor Programów Certyfikujących IZ