Dlaczego usługi sieci inteligentnej są potrzebne w Polsce?

Teleinform@tyka VI – Dzień Łącznościowca
Dodatek reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
nr 244 (5714) 18 października 2000 r.

Logo Łączy nas coraz więcej

Dlaczego usługi sieci inteligentnej są potrzebne w Polsce?
Telekomunikacja Polska S.A.

 

Polski rynek usług i dóbr konsumpcyjnych dynamicznie się rozwija. Dla przykładu w 1999 r. Polacy kupili prawie 600 tys. nowych samochodów. Firmom działającym na polskim rynku i tym, które zamierzają dopiero na niego wejść, potrzebne są coraz bardziej wyrafinowane techniki komunikacji ze swoimi polskimi klientami.

Polski narodowy operator telekomunikacyjny konsekwentnie wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Dzięki inwestycjom grupy kapitałowej Telekomunikacja Polska S.A., już dziś dostępne są w Polsce zaawansowane technologicznie usługi telekomunikacyjne, takie jak: transmisja danych w systemach POLPAK i POLPAK-T, sieć satelitarna, ISDN, usługi on-line, usługi internetowe, telefonia komórkowa.

W 1999 r. Telekomunikacja Polska S.A. jako pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej wprowadziła do swojej oferty usługi na platformie Sieci Inteligentnej – Linię Bezpłatną 800, Linię Ulgową 801, Linię Firmową 804 i Teległosowanie 707. W roku 2000 platforma sieci inteligentnej zostanie rozbudowana o kolejne usługi m.in. VCC i VPN.

Usługi na platformie Sieci Inteligentnej to bardzo elastyczny zestaw narzędzi marketingowych, który można wykorzystywać w akcjach promocyjnych, a także w sprzedaży bezpośredniej. Z pakietu dostępnego na platformie Sieci Inteligentnej Telekomunikacji Polskiej S.A. nasz parter może wybrać usługę najlepiej dostosowaną do właściwości oferowanego produktu, a także zdecydować w jakim czasie i na jakim obszarze będzie ona dostępna. Logo

Linia Bezpłatna 800

to flagowa usługa dostępna na platformie sieci inteligentnej Telekomunikacji Polskiej S.A. Używa jej ponad 1000 firm działających na polskim rynku. Koszt połączenia w ramach Linii Bezpłatnej 800 ponosi jej użytkownik. Jest to jednak opłacalny wydatek. Linia taka stwarza bowiem możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem i błyskawicznego reagowania na jego potrzeby i oczekiwania. Ma to szczególnie duże znaczenie na silnie konkurencyjnym polskim rynku towarów szybkozbywalnych (FMCG), a także dla banków, funduszy emerytalnych i firm z sektora ubezpieczeń. Dysponowanie Linią Bezpłatną 800 ma także pozytywny wpływ na budowę wizerunku firmy. Logo

Linia Ulgowa 801

to nowa, specjalistyczna usługa oferowana przez Telekomunikację Polską S.A. w ramach jej platformy Sieci Inteligentnej. Firma korzystająca z tej usługi dzieli się ze swoim klientem kosztami połączenia. Klient płaci tylko część opłaty należnej za połączenie. Linia Ulgowa 801 jest przeznaczona dla sprzedawców specjalistycznych produktów, a także dla firm które kładą nacisk na kontrolę swoich wydatków marketingowych. Linia Ulgowa 801 może być również pomocna w komunikacji Business to business. Logo

Linia Firmowa 804

jest przeznaczona dla firm, których strategie marketingowe opierają się na rozbudowanej sieci oddziałów, biur obsługi klienta, czy też punktów sprzedaży. Nasz partner może posługiwać się jednym numerem telefonicznym, łatwym do zapamiętania. W razie potrzeby jego klient zawsze trafi do najbliższego oddziału firmy.

W zależności od potrzeb naszego partnera z usługi Linia Firmowa 804 można korzystać w wariancie standardowym (tylko w zasięgu rozmów lokalnych), bądź też w wariancie rozszerzonym, który może obejmować wybrany obszar. Jest zatem usługą zarówno dla sieci dostarczającej pizzę na telefon, jak i dla sieci stacji obsługi samochodów. Logo

Teległosowanie 707

to najbardziej specjalistyczna usługa dostępna w ramach platformy Sieci Inteligentnej Telekomunikacji Polskiej S.A. Jest ona skierowana do wszelkich instytucji zainteresowanych prostym, szybkim i wiarygodnym badaniem opinii publicznej. Usługa Teległosowanie 707 może być zatem wykorzystywana przez media elektroniczne, struktury rządowe i samorządowe, firmy badań rynkowych, a także przez instytuty naukowo-badawcze. Zastosowanie współczesnych technologii telekomunikacyjnych umożliwia przetworzenie nawet miliona głosów w ciągu godziny. W zależności od potrzeb i możliwości finansowych, koszty połączeń może ponosić albo nasz partner, albo osoba, która zdecyduje się wziąć udział w sondażu. W obydwu przypadkach opłata za oddanie jednego głosu odpowiada cenie lokalnego połączenia.

Dla firm, które będą bardzo intensywnie korzystać z usług dostępnych na platformie Sieci Inteligentnej, Telekomunikacja Polska S.A. przewiduje znaczne upusty, aż do 25 proc. kwot należnych za obsługę połączeń.