Jeden numer załatwia sprawę

ŁĄCZNOŚĆ IV
Dodatek reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
nr 240 (5405) 13 października 1999 r.

Jeden numer załatwia sprawę
Linia firmowa 804

logo

Klient chcąc skontaktować się z firmą nie musi wiedzieć gdzie jest jej najbliższy oddział ani w jakich godzinach przyjmuje ona klientów. Wszystkie te informacje otrzyma on dzięki Linii Firmowej 804, nowej usługi Telekomunikacji Polskiej S.A.

W życiu często zdarzają się sytuacje, które wymuszają konieczność podjęcia natychmiastowych działań. W takich chwilach czynnikiem krytycznym jest odległość. Im prędzej ją pokonamy, tym skuteczniej działamy. Podobnie jest z działaniami marketingowymi. Menadżerowie różnych firm: od pizzerii i stacji obsługi pojazdów do wielkich banków doskonale wiedzą, że szybkie zrealizowanie usługi równoznaczne jest z dobrym obsłużeniem Klienta.

Jak jednak szybko to zrobić mając kilkanaście lub kilkadziesiąt przedstawicielstw na terenie całej Polski? W takim przypadku najlepiej skorzystać z Linii Firmowej 804, która należy do pakietu usług Sieci Inteligentnej oferowanych od lutego bieżącego roku przez Telekomunikację Polską S.A. Dzięki tej linii Klienci łatwo i szybko skontaktują się z najbliższym oddziałem firmy nawet wówczas, kiedy nie wiedzą gdzie go znaleźć! Wystarczy, że zadzwonią pod numer firmy rozpoczynający się od cyfr: 0-804.

Zawsze najbliżej

Po wykręceniu tego numeru TP S.A automatycznie połączy klienta z najbliższym mu oddziałem firmy, gdzie uzyska on wszelkie pożądane informacje. Klient dowie się więc, gdzie znajduje się placówka, w jakich godzinach klienci są obsługiwani, czy np. poszukiwana część do samochodu jest aktualnie w sprzedaży, czy wybraną pizzę bezpłatnie dostarcza się pod wskazany adres itd. Nie trzeba się przy tym obawiać o wysokość rachunku telefonicznego, gdyż rozmowa najczęściej kosztuje tyle, co zwykła rozmowa lokalna. Więcej zapłacimy jedynie wówczas, gdy oddział, z którym rozmawialiśmy, znajduje się poza granicami starego województwa. W takim przypadku zapłacimy jak za połączenie z II strefy taryfikacyjnej, czyli do 100 kilometrów.

Abonent posiadający Linię Firmową 804 nie tylko łączy swojego klienta z najbliższym oddziałem swojej firmy, ale ma także do wyboru szeroki wybór innych funkcji ułatwiającej dopasowanie tej usługi do indywidualnych potrzeb. Sam określa między innymi z jakiego obszaru mogą dzwonić klienci i wybiera godziny w jakich telefony będą odbierane, a w jakich przełączane na zapowiedź słowną.

Promocja jednego numeru na terenie kraju, zamiast kilku, znacznie podnosi efektywność akcji reklamowej. Nowoczesna technologia umożliwia: programowanie odbioru rozmów w zadanym czasie, z wybranego obszaru, nagrywanie zapowiedzi itd. Przy tych wszystkich zaletach jest jeszcze jedna istotna korzyść. Linia Firmowa 804 jest łatwo dostępna ze względu na stosunkowo niskie koszty użytkowania.

Wybór należy do abonenta

Telekomunikacja Polska S.A. oferuje zainteresowanym linią firmową dwa rodzaje abonamentu. Pierwszy z nich to wariant standardowy – na obszar jednej strefy numeracyjnej (pokrywa się z terenem starego województwa) i rozszerzony – na kilka sąsiednich starych województw. Prócz wyboru obszaru, z którego klienci mogą dzwonić pod firmowy numer, możliwy jest także wybór dni i godzin, w jakich abonent osobiście chce odbierać telefony, a w jakich dzwoniący usłyszą komunikaty. Abonenci mogą też skonstruować własną, tzw. niestandardową zapowiedź słowną, którą usłyszą dzwoniący pod ich numery. Na życzenie posiadacza numeru 804, TP S.A. dostarczy wykaz zrealizowanych połączeń z zaznaczeniem obszaru pochodzenia wywołania.

Informacje o korzystaniu z usług Linii Firmowej 804 świadczonej przez TP S.A. można uzyskać w jednym z 60 Biur Obsługi Klienta na terenie całego kraju. Aby skontaktować się z najbliższym biurem wystarczy zadzwonić pod bezpłatny numer 0-800 300 800. Niezależnie od tego wszelkie potrzebne informacje o usłudze Linii Firmowej 804 i pozostałych usługach Sieci Inteligentnej można uzyskać na stronie internetowej http://www.tpsa.pl oraz na stronach telegazety TVP – str. 800.