Kochać ludzi bardziej niż procedury

Jakość XV
Dodatek reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
nr 262 (6642) 10 listopada 2003 r.

Honorowy dyplom Polskiej Nagrody Jakości

Kochać ludzi bardziej niż procedury

Wypowiedź Elżbiety Gelert, dyrektora naczelnego
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu „wyrósł” przed 15 laty z potrzeby i zapotrzebowania na usługi medyczne obywateli naszego regionu. W 20 oddziałach stacjonarnych, 5 oddziałach dziennych, poradniach specjalistycznych oraz Dziale Ratownictwa Medycznego zatrudniamy profesjonalny personel medyczny.

Znakomita baza diagnostyczno-lecznicza, w tym między innymi tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny, angiokardiograf, zapewniają właściwe rozpoznanie najtrudniejszych schorzeń. To, że jesteśmy organizacją wykonującą dobre usługi, dobrze i za pierwszym razem, jest dobrem oczekiwanym przez naszych pacjentów i nas samych. Nie ścigamy się w konkursach o jakość, my motywujemy się do coraz lepszej i efektywniejszej pracy. Stale staramy się, by serce, dobre słowo, współczucie w nieszczęściu i chorobie, a także profesjonalizm medycznych poczynań były zawsze obecne. Stworzyliśmy z naszymi pracownikami wspólną misję i wizję. Wyzwalamy w sobie energię potrzebną do przezwyciężenia trudności, kłopotów i barier. Corocznie w oddziałach zabiegowych i zachowawczych szpitala gościmy ponad 30 000 pacjentów. To dla nich ustalamy nowe standardy, utrzymujemy dyscyplinę, zachęcamy się i motywujemy, szkolimy i wykorzystujemy nowoczesne techniki medyczne. Staramy się kochać ludzi bardziej niż procedury. Mamy świadomość, że wszystko można zrobić jeszcze lepiej i dlatego nie przestajemy się doskonalić. Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu jest otwarty na rozwiązywanie problemów zdrowotnych Twoich i Twojej rodziny. n