Teleinform@tyka VI – Dzień Łącznościowca
Dodatek reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
nr 244 (5714) 18 października 2000 r.
Kongres Teleinfo 2000
Zaproszenie
Jak przetrwać i rozwijać się w epoce gospodarki elektronicznej? Jak w zmienianym przez nią otoczeniu zostać liderem? W znalezieniu odpowiedzi na te pytania ma pomóc szefom przedsiębiorstw Kongres Teleinfo 2000, który odbędzie się 19 i 20 października w Reform Plaza w Warszawie. Patronem honorowym imprezy jest marszałek Sejmu RP Maciej Płażyński, a organizatorem Migut Media S.A.
Uczestnikami kongresowych seminariów i dyskusji będą prezesi i członkowie zarządów przedsiębiorstw oraz instytucji, dyrektorzy ds. informatyki, strategii i rozwoju, marketingu, finansów. Dyskutować będą o szansach i zagrożeniach związanych z e-gospodarką, zapoznają się z nowymi technologiami i rozwiązaniami dla e-biznesu, zorientowanymi na e-gospodarkę strategiami przedsiębiorstw, uregulowaniami prawnymi.
Jednym z prowadzących seminaria będzie Terry Keene, światowy autorytet w dziedzinie nowoczesnych technologii informatycznych. Z jego doradztwa skorzystało na świecie już ponad 1000 korporacji i instytucji, zajmujących się tak różnymi dziedzinami, jak: transport, telekomunikacja, finanse, handel.
W skład Rady Programowej Kongresu wchodzą szefowie największych polskich firm telekomunikacyjnych i informatycznych. W zamierzeniach Rady, Kongres ma być nie tylko forum wymiany doświadczeń. Ma być też etapem tworzenia lobby dążącego do zapewniania nowym technologiom odpowiedniego miejsca w polityce gospodarczej Polski.
Wydarzeniem specjalnym Kongresu będzie Wielka Gala Teleinfo na Zamku Królewskim. Zostaną podczas niej uhonorowane najlepiej zinformatyzowane przedsiębiorstwa i instytucje w Polsce. Przedstawia je „Raport TELEINFO 100 – informatyka w gospodarce polskiej 2000”.
Inicjatorem Kongresu jest Wiesław Migut, prezes Zarządu Migut Media S.A., wydawca ośmiu czasopism: TELEINFO oraz Raporty TELEINFO, Świat Telekomunikacji, Motor, Sat Audio Video i Life Video, Marketing Serwis oraz Twój Pieniądz. Migut Media prowadzi kilka serwisów internetowych, m.in. motoclub, teleinfo, eMarketing, jest też producentem programów telewizyjnych na temat motoryzacji i teleinformatyki. W skład Migut Media S.A. wchodzą także m.in. dwie agencje public relations: BCA S.A. i ComPress S.A. stowarzyszone w największych światowych agencjach sieciowych Edelman i Fleishman Hillard.