Usługi dodatkowe

ŁĄCZNOŚĆ IV
Dodatek reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
nr 240 (5405) 13 października 1999 r.

Usługi dodatkowe
Telekomunikacja Polska S.A.

 

logo Przekazywanie wywołań w przypadku nieobecności abonentaJeżeli nikt nie odbierze twojego telefonu w ciągu 20 sekund, centrala automatycznie przełączy rozmowę na inny zaprogramowany przez ciebie numer. Dzięki temu, mimo że bywasz w wielu miejscach, możesz być stale uchwytny pod jednym, tym samym numerem telefonu.
logo Przekazywanie wywołań w przypadku zajętej linii abonentaJeśli twój telefon jest zajęty, centrala automatycznie przełączy wszystkie przechodzące rozmowy na inny, zaprogramowany przez ciebie numer telefonu. Dzięki temu twoi rozmówcy będą mogli rozmawiać z kimś kompetentnym lub zostawić informację na automatycznej sekretarce.
logo Natychmiastowe przekazywanie wywołańWszystkie rozmowy przychodzące na twój stały numer telefonu zostaną automatycznie przełączone na zaprogramowany przez ciebie inny numer, pod którym aktualnie przebywasz. W ten sposób dotrą do ciebie wszystkie ważne telefony, a twoi rozmówcy nawet się nie zorientują, że odbierasz rozmowę z innego numeru.
logo Przekazywanie wywołań do urządzeń zapowiedzi słownychWywołania przychodzące na twój numer zostaną natychmiast przeniesione do urządzeń zapowiedzi słownych. Dzięki temu możesz przekazać jeden z czterech komunikatów słownych. Usługa ta może być bardzo przydatna w przypadku informowania o zmianie numeru telefonu lub adresu.
logo Blokada przekazywania wywołańUsługa polega na tym, że zgodnie z twoim życzeniem, nie będzie można na twój numer dokonywać jakichkolwiek przełączeń wywołań. Możesz w ten sposób uniknąć niechcianych, przychodzących rozmów, przekazywanych z innych numerów.
logo Połączenie oczekująceJeśli prowadzisz rozmowę przez telefon, a ktoś właśnie do ciebie dzwoni, usłyszysz w słuchawce informujący o tym dyskretny sygnał. Dzięki niemu będziesz mógł, zawieszając na chwilę rozmowę z pierwszym telefonującym, porozumieć się z drugim. Ułatwi ci to podjęcie decyzji, czy powinieneś kontynuować prowadzoną rozmowę, czy też ją skrócić, aby móc odebrać oczekującą.
logo Proszę nie przeszkadzaćTa usługa uwalnia cię od dzwonka telefonu, który rozlega się w najmniej odpowiednim momencie. Próbujący połączyć się z tobą rozmówca usłyszy albo krótki sygnał zajętego numeru, albo komunikat słowny: „Proszę nie przeszkadzać”. Pozwoli ci to spokojnie prowadzić ważną rozmowę, czy oddać się innym zajęciom, podczas których nie lubisz, by ci przeszkadzano.
logo Ograniczenie połączeń wychodzącychMożesz zablokować możliwość dzwonienia z twojego numeru w dowolnym zakresie, od połączeń międzynarodowych, przez międzymiastowe, po absolutne zamknięcie aparatu dla dzwoniących na zewnątrz. Możliwe jest również zablokowanie połączeń z numerami usług „Audio-tele”, rozpoczynającymi się od numeru: 0-700… Dzięki temu unikniesz nieoczekiwanych wydatków związanych z nierozsądnymi rozmowami innych użytkowników twojego telefonu.
logo Wybieranie za pomocą numerów skróconychTo system notowania ważnych numerów telefonów, bezpośrednio na klawiaturze aparatu, w postaci dwu- lub jednocyfrowych skrótów. Pozwala on wybrać nawet najdłuższy numer telefonu poprzez wystukanie jednej lub dwóch odpowiednich cyfr.
logo Gorąca liniaWystarczy podnieść słuchawkę, a centrala automatycznie połączy twój aparat z zaprogramowanym uprzednio numerem. Teraz, jeśli na przykład będziesz musiał pozostawić swoje małe dzieci bez opieki, nie będą one miały problemu z dodzwonieniem się do ciebie.
logo Połączenie trójstronneJest to usługa, która umożliwia łączenie trzech abonentów jednocześnie. W ten sposób możesz prowadzić trójstronne telekonferencje, konsultacje, czy sprawnie wymieniać informacje w szerszym gronie.
logo Automatyczne budzenieWykorzystując klawiaturę telefonu możesz zaprogramować godzinę budzenia i to nie tylko jednokrotnego, ale również, przykładowo, na wszystkie dni tygodnia. Tę usługę możesz także wykorzystać w celu przypomnienia sobie o godzinie spotkania czy innych ważnych terminach.
logo Limitowanie jednostek taryfikacyjnych na życzenie abonentaUsługa polega na zablokowaniu połączeń wychodzących ze stacji telefonicznej, po wykorzystaniu w danym miesiącu przez abonenta określonej liczby jednostek taryfikacyjnych. Pozwoli ci to dokładnie planować wydatki związane z połączeniami telekomunikacyjnymi.