Polski Program Promocyjny „Teraz Polska”

Jakość i Certyfikacja
Dodatek promocyjno-reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
22 czerwca 2006 r.

Polski Program Promocyjny „Teraz Polska”

Promocja najlepszych produktów i usług w ramach Polskiego Programu Promocyjnego funkcjonuje od początku lat 90. W ramach tego programu działa Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego – organizator Konkursu „Teraz Polska”. Program Polskiego Godła Promocyjnego objęty jest patronatem honorowym prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego.

Głównym celem statutowym Fundacji jest promowanie, tak w kraju, jak i za granicą, produktów i usług, cechujących się najwyższą jakością. Najlepsze produkty i usługi wyłaniane są rokrocznie w konkursie o przyznanie Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. Fundacja w swych działaniach koncentruje się na ciągłym umacnianiu jego rangi oraz dbaniu o to, by Godło „Teraz Polska” nieprzerwanie cieszyło się szacunkiem i autorytetem, zarówno wśród producentów, jaki i konsumentów. W związku z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej program „Teraz Polska” został otwarty dla firm z krajów członkowskich Wspólnoty i wszyscy mają możliwość skorzystania z niego. Jawność procedur konkursowych, bezstronność i profesjonalizm ekspertów, a ponadto poddanie programu nadzorowi Rady Fundacji i kurateli Kapituły Godła – gwarantuje pełną realizację Polskiego Programu Promocyjnego „Teraz Polska”. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego jest organizacją, działającą na zasadach non profit.

Konkurs „Teraz Polska” na Najlepsze Produkty i Usługi

„Teraz Polska” to konkurs, którego zadaniem jest wyłonienie grupy najlepszych produktów i usług, zarówno tych o ustalonej renomie, jak i tych dotąd mało znanych, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym są lub mogą stać się wzorem dla innych. We wrześniu 2005 roku rozpoczęła się XVI edycja Konkursu „Teraz Polska” na Najlepsze Produkty i Usługi. Uroczyste zakończenie XVI edycji Konkursu odbyło się w Pałacu Prezydenckim i Sali Kongresowej PKiN w Warszawie. Przedstawiciele 26 firm, reprezentujących najlepsze przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe, odebrali Godło „Teraz Polska” 12 czerwca 2006 r.

Dotychczas przeprowadzono szesnaście edycji konkursu. Wzięło w nich udział ponad 4000 przedsiębiorstw, nagrodzono 325 firm, które dzięki posługiwaniu się Polskim Godłem Promocyjnym odniosły sukces rynkowy lub ugruntowały swoją pozycję. n

www.terazpolska.pl

Polski Program Promocyjny „Teraz Polska”

Jakość – Normalizacja – Certyfikacja
Dodatek promocyjno-reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
10 listopada 2006 r.

www.terazpolska.pl