ENERGIA XX – Prywatyzacja polskiej energetyki, cz. 3
Dodatek reklamowy do RZECZPOSPOLITEJ.
nr 299 (5464) 21 grudnia 1999 r.
GEOLAND wprowadza Was w marketing XXI wieku
GEOLAND Consulting International
W nowym 2000 roku przygotujemy setny już ogólnopolski dodatek branżowy, co oznaczać będzie trwającą ponad 7 lat naszą współpracę z najbardziej liczącymi się na rynku polskim firmami krajowymi i zagranicznymi.
Okres ten i nasze badania czytelnicze dowiodły, że dodatki branżowe stały się najbardziej wiarygodnym i aktualnym kompendium wiedzy na temat prezentowanych na tych łamach branż gospodarki oraz wysoce skutecznym i najtańszym instrumentem promocji pojętej w sposób globalny oraz w ujęciu marketingu strategicznego. Siła tej promocji polega na łączeniu public relations z reklamą medialną oraz marketingiem bezpośrednim.
Koszt dotarcia (CPT) do osób o zarobkach powyżej 3.000 zł netto miesięcznie
CPT (cost per thousand) – koszt dotarcia do tysiąca osób z wybranej grupy docelowej czyli kwota, którą trzeba zapłacić, aby dana informacja dotarła do wybranej grupy osób.
Spełniony też został cel wydawania tych dodatków, mianowicie uprawianie skutecznego lobbyingu przedsiębiorców na rząd oraz organy administracji państwowej i samorządowej w zakresie kształtowania ustawodawstwa związanego z gospodarką, wpływanie na stanowisko Polski w negocjacjach z Unią Europejską oraz wskazywanie inwestycji, które mogą liczyć na środki przedakcesyjne z Unii Europejskiej (fundusz ISPA).
Wydania dodatków wraz z reklamami są dostępne w Internecie pod adresem www.geoland.pl i połączone w czasie rzeczywistym ze stronami internetowymi prezentujących się w dodatku firm, tworząc w ten sposób pierwsze branżowe wirtualne „sieci” informacyjne w Polsce. Uzupełnienie artykułu promocyjnego szczegółami technicznymi znajdującymi się w zasobach Internetu poszczególnych przedsiębiorstw powoduje, że oferta staje się kompletna i bardzo konkurencyjna. Umożliwia to szybką i tanią komunikację oraz pozyskiwanie i dystrybucję informacji handlowych, stwarzając tym samym szansę dotarcia z nią do milionów osób.
Biorąc pod uwagę ww. fakty należy stwierdzić, że koszt dotarcia reklamy do 1000 czytelników (CPT) o dochodach powyżej 3000 zł netto miesięcznie* jest najniższy spośród gazet ogólnopolskich (dla reklamy formatu A4), a nawet branżowych.
* na podstawie aktualnych cenników Biura Reklamy i Ogłoszeń „Rzeczpospolitej” i pozostałych wydawnictw
Dodatki w 2000 roku:
- Energia XXI – 14 marca na CEPEX – MTP i Targi Eco-Energia,
- Energia XXII (Gaz) – 11 kwietnia na Targi POL-GAZ-EXPO w Bydgoszczy,
- Ochrona Środowiska X – 19 kwietnia z okazji Dnia Wody,
- Łączność V – 15 maja z okazji Międzynarodowego Dnia Łączności,
- Ochrona Środowiska XI – 31 maja na Światowy Dzień Ochrony Środowiska,
- Jakość VIII – 12 czerwca na Międzynarodowe Targi Poznańskie,
- Energia XXIII – 12 czerwca na Międzynarodowe Targi Poznańskie,
- Energia XXIV – 19 września na Targi w Bielsku-Białej,
- Łączność VI – 18 października z okazji Dnia Łącznościowca,
- Jakość IX – 8 listopada z okazji Światowego Dnia Jakości i Europejskiego Tygodnia Jakości,
- Ochrona Środowiska XII – 21 listopada na Targi POLEKO,
- Energia XXV – 20 grudnia.
Materiały przyjmujemy do 20 dnia przed ukazaniem się dodatku.
Z okazji Nowego 2000 Roku
naszym Czytelnikom i Współpracownikom
składamy serdeczne życzenia
zdrowia, spokoju ducha i osiągnięcia wytyczonych celów
oraz wszelkiej pomyślności
GEOLAND Consulting International
GEOLAND Consulting International
00-815 Warszawa, ul. Sienna 93/20
tel. (022) 850-03-30, fax (022) 850-03-40
Internet: http://www.geoland.pl
e-mail: [email protected]